18.05.2016

To będzie o miłości

w pierwszych słowach mojego wiersza
chciałbym cię pozdrowić najmilsza
ale nie mam najmniejszego pojęcia
jak to zostanie odczytane na zajęciach
z rozbierania utworów na czynniki pierwsze
zapewniam że moje intencje są najszersze
i może od razu wyłożę co mam na myśli
bo nie daj Bóg komuś się przyśni
jakaś niedorzeczna interpretacja
powiem krótko - poznaliśmy się na wakacjach
na przełomie lipca i sierpnia
zachód słońca w kolorze sepia
lekki wiaterek i falująca sukienka
przyjemna w dotyku aksamitnie miękka
trawa żółto nakrapiana polnym kwieciem
oraz turkusowe oczy chyba najpiękniejsze na świecie
już tłumaczę do czego zmierzam
bo cała konstrukcja się nadwyręża
i ktoś stwierdzi że na darmo moje poetyckie próby
gdy rozwlekłość stylu prowadzi do zguby
więc wyjaśniam w żołnierskich słowach
że puenta jeszcze nie jest gotowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz